Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 12.08.2014 № 931 «Про проведення щорічного Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек», використовуючи методичні рекомендації Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» та Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В.О. Сухомлинського з метою розкриття потенційних можливостей шкільної бібліотеки, сприяння реалізації основних пріоритетів Нової української школи, популяризації книг та читання з 1 по 31 жовтня 2019 року у закладах загальної середньої освіти Рогатинського району пройшов шостий місячник шкільних бібліотек.
Цьогорічний Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек відбувся під гаслом «Бібліотека Нової української школи – простір для освітніх можливостей кожного учня». До його проведення активно долучилися бібліотекарі, класні керівники та батьки, використовуючи традиційні та інноваційні форми роботи для підготовки заходів. У багатьох закладах загальної середньої освіти відбулися бесіди «Діти, книга, бібліотека», «Сучасна бібліотека – це інформаційний центр творчого розвитку дитини».
З метою посилення ролі шкільних бібліотек у вихованні культури читання учнів протягом місячника шкільні бібліотечні фонди поповнилися художньою літературою, завдяки благодійній акції «Бібліотека – читачу, читач – бібліотеці», організовано традиційні книжкові виставки «Кращі книги – нашим дітям», «Книги для людини, як сонце для життя», знайомство першокласників з дитячими книжками, жарти-реклами улюблених книжок, виставки дитячих малюнків «Яскраві ілюстрації»,«Королеви осені»,«Казкові герої»; проведено фотокроси: «Я – читач шкільної бібліотеки», «Моє хобі – читання»; буккросинг «Передай книжку другу».
Варто відмітити, що у всіх закладах загальної середньої освіти району були проведені змістовні тематичні бібліотечні та виховні заходи, під час яких бібліотекарі продемонстрували професійні вміння та навички організації роботи з дітьми, а також збагатили знання учнів у напрямку розвитку здібностей через гармонійне поєднання інтерактивних технік та інноваційних технологій навчання.