A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Рогатинської міської ради

Вебінар "Електронне діловодство для освітян"

Дата: 29.09.2022 09:11
Кількість переглядів: 42

 

29 вересня 2022 року швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» проведе вебінар на тему «Електронне діловодство для освітян: мрія чи реальність?».

Якщо раніше здавалося, що електронне діловодство для освітян є недосяжною мрією, то сьогодні очевидно, що це мрія, яка вже перетворюється у реальність. Що було і як стане в цій сфері розповість Ксенія Плєвако, експертка проєкту DECIDE та Офісу ефективного регулювання BRDO. 

 

Так, під час вебінару учасникам розкажуть про:  

  • 16 документів в АІКОМ, введення в електронному форматі та автоматичну генерацію документа на підставі е-журналу;

  • плани щодо підключення е-журналів до системи АІКОМ для скасування паперових документів;

  • план змін до нормативки – які документи змінюються, а які зовсім скасовуються;

  • зміни у державній звітності (а саме скасування 6 звітів), нові підходи до збору даних та їх опрацювання в АІКОМ.


 

Дата і час: 29 вересня 2022 року, 13:00.

Спікерка: Ксенія Плєвако, експертка проєкту DECIDE та Офісу ефективного регулювання BRDO

 

Ваші запитання залишайте у реєстраційній формі за посиланням: https://forms.gle/9sAwvs471CK6QrmN7         

 

Важливо! Реєстрація на вебінар є обов'язковою. Вказуйте коректну електронну адресу, адже посилання буде надіслано напередодні заходу саме на цю адресу. Просимо також перевіряти розділи «Спам» та «Реклама», адже іноді листи потрапляють саме туди. Посилання проєкт зазвичай надсилає за годину до проведення.

 

Вебінар є частиною кампанії "Освіта у нових громадах від А до Я". Мета кампанії – допомогти головам і управлінцям освітою новоутворених та реорганізованих громад розвинути ефективну систему управління освітою. 

 

Стежте за оновленнями, завантажуйте порадники із типовими шаблонами документів, дивіться записи вебінарів на novihromady.decide.in.ua


« повернутися

Вхід для адміністратора